Usenetin parhaat
Tiedän, että sanottava on loppumaan päin, joten tuumin, että voisin koettaa koota yhteen paikkaan vanhoja Usenet-kirjoituksiani mies-nainen -kysymyksestä. Onhan tätä sunnuntai-iltapäivää vielä, ja muukaan ei juuri nyt nappaa.
Luultavasti hullu mies on helpompi tunnistaa kuin hullu nainen, juuri siksi että naisten vapautumista ihannoivassa populäärikulttuurissa mikä tahansa kuvitellusta sovinnaisuudesta eroava käytös - myös selvästi psykoottinen ja mielisairas käytös - tulkitaan pelkäksi myönteiseksi epäkonventionaalisuudeksi ja "tyttöenergiaksi".
Jos mies kohtelee naista pornolehtien naiskuvan mukaan, hän joutuu heti niin konkreettisiin vaikeuksiin, että hän viimeistään siitä oppii pornolehtien opetusten olevan käytännössä epäkäytännöllisiä. Jos nainen kohtelee miehiä naistenlehtien mieskuvan mukaisesti ja saa huonoa palautetta, naistenlehdet sisältävät jo valmiin selityksen tälle huonolle palautteelle, eli miesten yleinen kelvottomuus, tai asianomaisten miesten spesifinen kelvottomuus. Pornolehdet ovat pelkkiä epäkypsiä päiväunia, joiden lukijat tietävät hyvin niiden olevan epäkypsiä päiväunia. Naistenlehdet, Ally ja Sinkkuelämää sitä vastoin opettavat sisäisesti koherenttia ja johdonmukaista ideologiaa,joka älykkäänkin naisen on mahdollista omaksua juuri siksi, että se on suljettu ajatusjärjestelmä, jossa on valmiit vastaukset kaikille vastaväitteille. Siinä missä pornolehti on pelkkä ennakkoluuloisen rasistihuligaanijengin tunteenomainen tuherrus lauta-aidassa, naisviihde on totalitaarisen ideologian Mein Kampf.
Miehet tietävät yleensä oikein hyvin - jo 17-vuotiaina - miten hölmö pornolehtien naiskuva on. Pornolehdet ovat lapsellisia eikä kukaan täysjärkinen niitä vakavissaan ota. Surkein pornosta riippuvaisten runkkarien jengikin osaa suhtautua kriittisesti, skeptisesti ja ivallisesti pornolehtiin. Sitä vastoin Allyn, Sinkkuelämän ja varsinkin naistenlehtien kuva seksuaalisuudesta ja miehistä ei ole niin räikeän idioottimainen ja naurettava kuin pornolehtien, vaan se on sen verran kiero, älykäs ja uskottava, että siihen uskotaan.
Kuten kaikki tietävät, 80-lukulaisen antipornofeministin maailmankuva on yksi vääristyneimmistä ja vahingollisimmista maailmankuvista, joita maa päällään kantaa, samaa luokkaa parantumattoman stalinistin ja antisemitistisimmän natsin. Antipornofeminismi aivopesi minut moniksi vuosiksi kuvittelemaan, että pornon naiskuva olisi jotenkin naisia sortava ja vääristävä. Tämä on suuri valhe. Pornon naiskuva ei ole "naista alistava", vaan porno on pitkälti totuus molempien sukupuolten seksuaalisesta alitajunnasta. Jos joku olisi osannut selittää tämän minulle kun olin 17, naisjuttuni eivät takuulla olisi menneet näin poskelleen.
Kun sanoin "porno", niin tarkoitin "mainstream-porno", ja kuten tiedämme, mainstream-pornoa ovat miehen ja naisen, naisen ja naisen sekä miehen ja naisten väliset seksuaaliset kohtaamiset. Eikä johdu mistään "miehen itsekkyydestä ja naisten sorrosta", että näin on. Nainen on luonnostaan miestä enemmän biseksuaali. Jos nainen olisi yhtä paljon heteroseksuaali kuin keskimääräinen mies, ATM-YTM- ja Mars-Venus-ongelmia ei olisi.
Minulla on syyni väittää näin. Niistä kahdesta sydämeni särkijästä ensimmäinen myönsi itsekin hakeneensa maailmankuvansa rakennuspuut naistenlehdistä. Ja kuvaamani ala-arvoinen käytös ei suinkaan rajoitu vain näihin kahteen naiseen, vaan olen törmännyt siihen laajemmaltikin, mutta muilla kerroin älynnyt närkästyä siihen ajoissa.
Jos väärinkäytön kohde on mies ja väärinkäyttäjä nainen, niin miehelle nauretaan ja nainen saa Vuoden Vahvimman ja Upeimman Naisen mitalin.
Jos asianomistaja on nainen ja syytetty mies, jota syytetään esim. ahdiatelusta tai kotirauhan häirinnästä, periaate "syytön kunnes toisin todistetaan" ei ole enää aikoihin ollut voimassa. Jokaisen pieleenmenneen suhdeyritelmän jälkiselvittelyistä löytyy aineistoa, jota sopivasti tulkiten nainen voi saada miehen tuomittua mm. laittomasta uhkauksesta, jos valikoi aineiston sopivasti.
Minulla sattuu olemaan - ja on aina ollut - jonkinlainen kyky itsekritiikkiin. Kaikkien miesten tapaan minut on aivopesty uskomaan, että miehenä olen tunne-elämältäni epäkypsä ja että naiset ovat naiseuttaan kypsempiä. Kun olen huomannut miten kykenemättömiä naiset yleensä ovat ottamaan vastuuta yhtään mistään ja miten automaattisesti he aina kierittävät syyn ihmissuhteiden umpisolmuista miehen niskoille, olen pikku hiljaa alkanut kallistua halveksimaan heitä, koska he eivät vaadi itseltään samaa kuin minä vaadin itseltäni.
Naiset eivät ikinä pysty itsekriittisesti pohtimaan omia tekojaan miehiä kohtaan. Miehiltä sitä vastoin edellytetään itsesyytöksissä piehtaroimista ja syvää moraalista itsetutkistelua joka käänteessä. Jo se, että mies rohkenee puhutella naista, on raskas päätös, johon liittyy suuria eettisiä vastuita. Nainen sitä vastoin voi ja saa tallata miehen tunne-elämän liejuun eikä häntä siitä syyllistetä.
Silloin kun nainen tuntee vihaa miehiä kohtaan, se on aina oikeutettua ja aiheellista. Kun mies tuntee vihaa naisia kohtaan, se on "misogyniaa".
Oletko tullut ajatelleeksi, ettei katkeruus tyhjästä synny? Että katkeruus syntyy katkeroitumisesta, ja katkeroituminen katkeroittamisesta, ja katkeroittamiseen tarvitaan katkeroittajia?
Veli hyvä, etkö todellakaan tiedä, että jos on jotain mitä naiset eivät siedä niin se on se että heitä itseään kohdellaan samalla tavalla kuin he kohtelevat miehiä? Jos mies alkaa antaa naiselleen samalla mitalla, miestä sanotaan kohta sinkuksi.
Nainen kohtelee miehiä kuin paskaa, lupaa kuun taivaalta eikä ota ikinä yhtään minkäänlaista vastuuta tekemisistään. Miehen pitää ottaa kaikki vastuu. Aina.
Te [naiset] olette epäluotettavia hirviöitä, joille miehen tunteiden tahallinen
pilkkaaminen ja halventaminen on suurempi nautinto kuin seksi ikinä.
Alan oivaltaa, että miesvalta ja patriarkaatti ei ollut mitään sortoa, vaan käytännön järjestely, joka vuosisatojen saatossa oli havaittu hyväksi. Patriarkaattia tarvitaan, koska oikeuksien antaminen naiselle johtaa väistämättä vain siihen, että naisen luonnevikaiset oikut (kaikki naiset ovat luonnevikaisia) hallitsevat maailmaa kuin alkeellinen epäjumala. Miehet voivat olla hölmöjä, väkivaltaisia ja vanhoillisia, mutta sekin on parempi kuin laittomuuden ja arvaamattomuuden tila, jossa mihinkään ei voi luottaa.
Aseisiin, veljet, meitä murhataan.
Feminismin tarkoituksenahan ei oikeasti ole tasa-arvoon pyrkiminen, vaan sekä syömisen että säästämisen mahdollistaminen naiselle. Naisten siirtyminen työelämään ei suinkaan ole merkinnyt, että naiset voisivat - omien hyvien ansioidensa vuoksi - valita miehensä tämän tulotasosta piittaamatta, vaan, että naisten oman hyvän tulotason vuoksi miehen tulotasolle asetettavat vaatimukset kohoavat pilviin. Myös koulutettu nainen haluaa miehen elätiksi, mutta niin rikkaan miehen, että hän varmasti säilyttää saman elintason, joka hänellä itsenäisenä naisena oli.
Miettikääpä seuraavaa hypoteettista tilannetta: Syrjäseudun ahdistunut aikamiespoikarunkkari raiskaa äveriään lakitiedettä opiskelleen nuoren jupittaren, joka toimii aktiivisesti Kokoomuksessa vaatimassa kaikkia avustuksia pois runkkarilta.
Feministinen tulkinta tästä on, että se osoittaa, kuinka nainen pohjimmiltaan aina on sorrettu mieheen verrattuna, koska hänet voidaan raiskata.
Minun tulkintani tästä on, että siinä sorrettu ja solvattu ottaa sankarillisella tavalla kohtalonsa omiin käsiinsä ja nousee nöyryyttäjäänsä vastaan. Tällainen raiskaus on vallankumouksellinen teko, josta laaditaan laulut ja soitetaan sävelet vielä satoja vuosia myöhemmin.
Demokraattisessa maassa aikuisilla kurdi- ja somalitytöillä, jos ovat maan kansalaisia, on oikeus haistattaa närhen munat isiensä ja veljiensä kunniakäsityksillä. Valitettavasti kurdi- ja somalitytöt a) eivät aina ole Suomen kansalaisia ja b) eivät ole tietoisia oikeuksistaan. Jos haluat, että he rupeavat vapaasti lystäilemään sinun tai minun kanssa, pidä ensin huoli siitä, että a) he saavat tietää tästä oikeudestaan ja b) poliisi, oikeuslaitos ja sosiaalitoimi tukevat heitä, kun he käyttävät tätä oikeuttaan. Sinulla on täysi oikeus asettua vaaleissa ehdolle tällaisella ohjelmalla, tai lobata kansanedustajia tässä asiassa. Prostituution ostokiellon sijasta eduskunnan ämmäverkostoa voisikin innostaa toimintaan tässä asiassa.
Demokraattisessa maassa aikuisilla suomalaisilla tytöillä on myös oikeus haistattaa närhen munat sillä, mitä mieltä sinä olet heidän miesvalinnoistaan. Seurusteluasiat menevät, kuten me markkinapellet hyvin tiedämme, täysin naisen mielen mukaan - se, että nainen valitsee väärin, ts. valitsee jonkun muun kuin minut ("seis, seis nyt soitto, on tuolla aivan väärä mies") kuuluu vapauden tuomiin riskeihin. Meidän kulttuurissamme nainen vie ja mies vikisee - muslimikulttuurissa päinvastoin, mutta se ei tietenkään paljoa lämmitä. Ja jos nainen päättää viedä muslimismiehen, niin on erittäin vähän sellaista, mitä sinä tai minä voimme lain puitteissa tehdä sen päätöksen muuttamiseksi. Tietysti jos haluat liittyä naisten oikeuksia vastustavan fundamentalistisovinistipuolueeni ensimmäiseksi rivijäseneksi, olet tervetullut, kunhan muistat, kuka on puheenjohtaja.
Käytännössä varsin harva nykyavioliitto oleellisesti eroaa entisaikojen järjestetyistä avioliitoista. Nyt vain puhemies ei tule naista ostamaan, vaan nainen ottaa miehen sen perusteella, onko mies kaupallisesti kannattava sijoitus (markkina-arvo). "Aitoa rakkautta" tuskin on oleellisesti paljon enempää kuin järjestettyjen avioliittojen aikana. Järjestetyt avioliitot sitä paitsi nostavat päätään uusilla nimillä (treffipalvelut ym.).
Jos vaikkapa katsotaan iirinkielisten maalaisnaisten elämäkertoja, niin totta kai niissä nainen usein palvoo miestään epäterveellä tavalla jo siksi, että hän on Mies. Samalla niissä kuitenkin kerrotaan konkreettisia detaljeja erittäin paljon siitä, miten mies piti huolta ja otti huomioon naisen. Vaikka puolisot eivät alun pitäen olisi edes tunteneet toisiaan, heillä oli malli ja ihanteet sille, miten ollaan hyvä vaimo ja aviomies ja kohdellaan toista oikein. Ja jos toinen ei antanut tukea sillä tavoin kuin itse antoi, niin koko yhteisö tiesi kyllä kohta ja paheksui, että "niin hyvä vaimo/mies kuin sillä on, eikä se siitä huolta pidä".
Olemmehan moneen otteeseen kuulleet sen vanhan tarinan, että raitis tyttö alkaa seurustella jännittävän narkkarimiehen kanssa aikeenaan parantaa tämä narkkariudestaan. Käytännön seuraus on, että tyttökin alkaa vetää aineita ja tappaa itsensä tottumattomuuksissaan huumeisiin jo ennen kuin on kunnolla riippuvainen, minkä jälkeen mies etsii uuden tytön. Niistä hänellä ei tietenkään koskaan ole pulaa.
Sukukypsien sinkkunaisten keskuudessa tiedetään aina tarkalleen, kuka on ATM ja kuka YTM. Esimerkiksi hiljainen, kiltti, pitkälle koulutettu ja tupakoimaton mies on ATM; rempseä tatuoitu ammattirikollinen, joka käyttää jännittäviä huumeita, on YTM. Merkillepantavaa on, että kaikkien naisten käsitys ATM:stä ja YTM:stä on jokseenkin sama, eli kaikki naiset juoposta katulutkasta kuuden laudaturin ylioppilaaseen pitävät samoja miehiä alempi- tai ylempitasoisina. Myös syvästi uskonnollinen nuori nainen haluaa mieluummin sen tatuoidun pahoinpitelijän ja huumekauppiaan.
[Harva nainen tuntee vetoa huonokäytöksiseen tai epäkohteliaaseen mieheen] ... paitsi jos miehellä on rahaa tai eksoottinen etninen alkuperä. Tai jos mies on tehnyt raa'an ja julkisuutta saaneen henkirikoksen. Tällöin naiset tappelevat hänestä.
Jotta rikoksella saisi naisten suosiota, siinä on ehdottomasti ja välttämättä pakko tappaa ihmisiä mystisellä ja arkikokemukseen sopimattomalla tavalla. Saatananpalvojien rituaaliset paloittelumurhat eivät luultavasti käy laatuun, eikä tietenkään mikään symboliseksi hätähuudoksi luokiteltava veriteko. Ylipäätään teko ei saa herättää naisessa mielikuvia epäseksikkäästä nynnystä ja luuserista.
Liiallinen teräaseiden käyttö ja silpominen on myös sopimatonta, "zu unappetitlich", kuten saksalainen sanoo; toisaalta myrkyttäminen on liian persoonatonta, koska murhaajan tulee olla läsnä uhrin kuollessa ja edesauttaa uhrin kuolemaa konkreettisesti; sitä paitsi myrkyttäminen ei ole symbolinen yhdyntä (penetraation luonteinen surmaamistapa), kuten puukottaminen ja ampuminen ovat. Ampuminen taitaa olla ainoa tapa, koska se ei ole sillä tavalla "unappetitlich" kuin puukottaminen ja silpominen, mutta se on kuitenkin seksikästä, koska se on symbolisesti yhdynnän luonteinen teko (penetraatio).
Uhrien tulee olla yksinomaan aikuisia miehiä, koska nainen ei kykene samastumaan mieheen eikä pidä miehen surmaamista pahana eikä järkyttävänä tekona. Murhaaja, joka surmaa naisia ja lapsia, ei ole seksikäs.
Synkkien parisuhdeväkivaltatilastojen takia naisten pitäisikin ottaa asiakseen pelastaa kiltit alempitasoiset pojat naimattomaksi mieheksi jäämiseltä ja varhaiselta kuolemalta. Ai niin, mutta eiväthän naiset voi tyytyä AT-mieheen. Pitää olla särmikäs ylempitasoinen mies. Jos se hakkaa, niin ylempitasoinen mies saa aina hakkaamisen anteeksi, tai uuden naisen.
Keitäs ne miehet sitten ovat, jotka hakkaavat jo neljättä vaimoa peräkkäin? Onko noin vaikea saada jakeluun, että HAKKAAJAT SAAVAT NAISIA. Ymmärrätkö: HAKKAAJAT SAAVAT NAISIA. Hakkaajat ovat ylempitasoisia miehiä, joilla on varaa hakata naista.
Naisen suhde väkivaltaiseen mieheen ei ole pelkkää hakattavana oloa, vaan siinä on varmasti _osana_ myös seksuaalista ja emotionaalista tyydytystä ja hyväksyntää. Ongelmahan on siinä, että sen _lisäksi_ on myös väkivaltaa ja arvaamattomuutta. Mutta nainen, joka on suhteessa väkivaltaisen miehen kanssa, on miljoona kertaa onnellisempi kuin ATM, jolla ei ole suhdetta koskaan ollutkaan ja joka ei kerta kaikkiaan tiedä, mistä se voi johtua. Sitä paitsi nainen on väkivaltaisessa suhteessakin moraalisesti voitolla, koska kaikki tietävät, että _väkivalta on väärin_. Kun mies lyö naista, normaalilla itsetunnolla varustettu nainen tietää hyvin, että mies tekee väärin. Kun mies ei saa naista sittenkään, kun on aikuistumalla ja ammattilaistumalla saanut itselleen itsetunnon, sosiaalista elämää ja ystäviä sekä pyrkii noudattamaan kaikkia saamiaan naisenhankintaneuvoja taloudellisten mahdollisuuksiensa rajoissa, _mitä muuta hän voi tehdä_ kuin turhautua, masentua ja raivostua, todeta olevansa leimattu alempirotuinen paaria ja apartheid-maan ainoa musta?
8 turpaankerjuuta:
Panu ota siitä Birdystä itsellesi emäntä. Tehän olette kuin kaksi marjaa!
-Tiina
Tuo oli jo loukkaus.
En kyllä ottaisi sellaisia naisia lusikallakaan, jotka kuolaavat Nykäs-Masojen ja muitten jännittävien perään. Siveys elämässä, mutta ei välttämättä ajatuksissa, on korkeassa kurssissa maalaisen arvomaailmassa
Aina on kuitenkin yhtä viihdyttävää lukea juttujasi enkä väitä etteikö niissä olisi paljonkin asiaa. Juuri kärjistykset tekevät niistä luettavaa.
Olen jopa lähes samaa mieltä tuosta porno-osuudesta. Ei main-stream porno ole mielestäni välttämättä naistakaan halventavaa. Maalainen
Tämä olisi kai kuulunut tuonne alemmas, mutta pistän nyt tähän:
Birdyn viimeisessä ihmetytti (siis siltä kannalta että hän _olisi_ feministi, miten se ikinä määritelläänkin) siinä esiintynyt sukupuolistereotypioiden _pönkitäminen_, ei niiden purkaminen, niin kuin luulisi feminismiin, tai ainakin tasa-arvo- tai tasavertaisuuspyrkimyksiin kuuluvan. Mutta ehkä ne ovatkin eri asioita, en tiedä. Tätä pönkittämistähän hän on vanhastaan feministien keskuudessa nimitetty seksismiksi ja pidetty pahana, mutta sitten se yht'äkkiä onkin hyvää. Tässä mielessä Birdyn tarjoama kuva feminismistä tosiaan muistuttaa juuri niitä totalitaarisia systeemejä mistä Panu puhuu, kun ainoa mikä on aatteesta jäljellä, on nimi, sisällön jo muututtua vastakohdakseen. (Feminismiä tuntevat oikaiskoot.)
Haja-ajatus liittyen naisvihaan, väärinkäytön kohteeseen ja (esim. nyt viime viikkoina puheena olleeseen) miesten kokemaan väkivaltaan:
Kun uusnatsihuligaani lukee Alibia, hän kiinnittää siinä huomiota vain sellaisiin rikoksiin, jotka liittyvät hänen umpisolmukieroon näkemykseensä siitä, että geneettisesti huonommat ulkomaalaiset tulevat tänne tappamaan ja raiskaamaan. Mikään sellainen rikos ei saa mitään huomiota, jossa tekijä on suomalainen, eikä suomalaisten (tai ulkomaalaisten) välinen väkivalta ole mikään ongelma.
Valveutunut äärivasemmistolainen on sitä mieltä, että kapitalisti ei voi koskaan tehdä muuta kuin riistää, ja että se onkin toki myös maailman suurin rikos. Itse veikkaan, että itse työväenluokan edustajakin on toiselle susi, ja tästä on esimerkkejä kaikkiin tarpeisiin.
Keskivertofeministi taas ei ollenkaan kiinnitä huomiota siihen että monet miehet ovat kärsineet väkivallasta paljon ja sellaisilla tavoilla, joita naiset eivät ole koskaan tulleet ajatelleeksikaan. Esimerkkeinä tästä nyt vaikka täysin sattumanvarainen katuväkivalta ja vanha klassikko kouluväkivalta, josta sekä minulla että arvon Plökääjällä lienee kokemuksia ihan tarpeeksi. Henryn puolella keskustelu on mennyt suurin piirten näin:
- Naiset kokevat väkivaltaa miesten taholta! Vääryys ja tuska!
- Miehetkin kokevat paljon väkivaltaa.
- Mutta sen aiheuttavatkin toiset miehet, eli sitä ei lasketa muualle kuin miessukupuolen pahuussarakkeeseen.
Jos miesten välinen väkivalta jostain kumman syystä (esim. vaikka äkkinäisesti iskevä tarve edes jonkinlaiseen älylliseen rehellisyyteen) otetaankin huomioon, korostetaan erityisesti tekijää, ei uhrin aseman parantamista tai hänen kokemaansa vääryyttä. Miesvihaako? No ei suinkaan.
Toisin sanoen: Vääryys on merkittävä ja huomion arvoinen, jos se tapahtuu jonkin aatteelle keskeisen luokkajaon (ulkomaalainen-suomalainen, prole-porvari, mies-nainen) ylitse. Paitsi tietenkin jos nahkapää pieksee somalin, kommunisti ampuu tehtaanomistajan tai nainen käyttäytyy väkivaltaisesti miestä kohtaan. Ne ovat tapauksesta riippuen joko marginaalisia ilmiöitä joista ei tarvitse välittää, tai jopa juuri niitä sankaritekoja. Todellisten väärintekijöiden marginaaliryhmä tämän päivän Suomen ulkomaalaisissa, porvareissa tai miehissä taas on toki koko kys. populaation asia.
(Tietenkin on ihan jo tilastollisista syistä hyvä tiedostaa, että väkivalta on pääosin miesten alaa, mutta nykyinen "kaikkien miesten vastuullistaminen" vain aggressiivisten JA kokonsa puolesta väkivaltaan hyvin kykenevien sijaan on äärimmäisen vastenmielistä vulgaarifeminismin poliittisemman siiven(iskun, höhöhö) propagandaa samoin kuin "somali ulos suomesta" ja "pk-yrityksen riistäjäomistajat giljotiiniin heti nyt" -tyyliset neronleimaukset omissa viiteryhmissään. En valittamiseen taipuvaisenakaan mieshenkilönä millään kehtaisi mennä huutamaan miten patriarkaatti aiheutti ikävät peruskouluvuoteni, sillä eivätpä ne tytötkään minuun silloin sen empaattisemmin suhtautuneet. Paitsi yksi kerran, mistä olen iloinen.)
Ja annas olla, jos yläasteen nappisilmäinen pikku hurmuri lyö heikompaansa, mies tekee väkivallattoman ratkaisun menemällä sivariin tai joku kehtaa olla ulkonäköpaineesta vapaa nörttineutri onnellisena omassa mikromaailmassaan, kenen puolella ovat naisten sympatiat?
Pahoittelut ehkä turhasta pitkäsanaisuudesta tähän mediaan (kommenttiboksiin), ja yleisluontoisia terveisiä veli Panulle.
-M
Yksi asia, jota en ole panun/henryn kirjoituksista koskaan tajunnut...
Miksi naiset kiinnostuvat
1.) varakkaista, toimeentulevista, "elatuskykyisistä"
sekä
2.) hulttionarkkareista "renttu"-miehistä?
Jotenkin voisi kuvitella, etteivät 1 ja 2 oikein sovi samaan ruumiiseen ainakaan pääsääntöisesti.
Eivät ne sovikaan.
Rikas elättää naisen. Rikkaan kanssa olemisesta on siis taloudellista hyötyä.
Renttu tuo elämään jännitystä ja vahvistaa naisen itsetuntoa, koska renttu on naista tyhmempi ja huonommin koulutettu. Vaikka renttu hakkaa naisen, naisella säilyy henkinen yliote.
Rikkaalle ja rentulle on yhteistä, että kummankaan kanssa suhde ei ole tasa-arvoinen. Tavallisen kunnon miehen kanssa nainen joutuisi olemaan tasa-arvoinen ja tutustumaan mieheensä ihmisenä. Siihen naisesta ei ole, koska hän haluaa joko ihailla tai halveksia, tai molempia. Valtasuhteet ja valtapelit ovat naisen seksuaalisuuden ydin.
En oikein ymmärrä. Jos kerran kaikki naiset ovat luonnevikaisia hirviöitä, niin mitä ihmettä kaltaisesi Kielitaitoinen ja Sivistynyt Maisteri sellaisista edes välittää? Eikö niistä epäihmisistä pitäisi pikemminkin pysytellä kaukana ja antaa rikollisten hakkaajien saadakin kaikki naiset?
Lähetä kommentti
<< Himaan